شوخی:
درباره وبلاگ ✿

به وبلاگ من خوش امدید نظر یادتون نره..راستی نظرات شما باهمون یبار اوکی کردن، ثبت شده..لازم نیس دوباره اونو بفرستید (✿◠‿◠)
✿پیوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیانات یک ذهن روانپریش و آدرس bikhaterebakhatere.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





✿روانشناس ناشی


خبرنامه وب سایت:





a;g;شکلک های علی و مهسا دریافت کد حرکت متن

http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com
http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی



تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

❤بیانات یک ذهن روانپریش.. ❤
چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, :: 18:40 :: نويسنده : AKHMOo

ظرف نذری.روانشناس ناشی

اینم ظرف نذری  ازخونه همسایمون اینا..خخخخخخ



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت13:20---11 مرداد 1392
زیاد ربطی نمیتونه داشته باشه

آدما میان و میرن

به خودت تلقین نکن

من، از بچگی که اینجوری نبودم

اما یواش یواش اینجوری شدم

یعنی چشمام یه نمه به نور حساسه، یعنی حساس شد!!!!

اولش یه نمه ترسیدم نکنه مشکل حادی باشه

رفتم پیش دکتر ، گفت چشات تلسکوپه عمو!!!!!برو وقت مارو نگیر!!!!

.

برای منم عادت شده که توی خونه هم اخمام تو همه

الانم تو ترکم

بیرون هم میرم ، سعی میکنم عینک آفتابی بزنم

هیچی نشده در سن 12 سالکی یه چروک افتاده رو پیشونی ام

(البته خیلی خفن شدم)

.

به عنوان یه دوست بهت میگم

کمتر پسری هست که از دختر اخمو خوشش بیاد!!!

سعی کن آروم آروم ترکش کنی

.

اما من که پسرم

اتفاقا دخترا کشته مرده پسری هستن که قیافه مردونه داشته باشه

نه یه پسر خوشگل لوس ابرو قشنگ

واسه همین زیاد هم برام بد نشده
پاسخ:حالا من شكسته نفسي كردم اگه گذاشتي؟اخه به مطالب من مياد ازيه ادم اخمو باشن؟


رضا
ساعت19:00---10 مرداد 1392
منو بگی پسرم

تو چرا اخمویی؟؟؟

واسه دخترا خوب نی

.

اما من، اصلا یه چشایی دارم

در حد تیم ملی افغنستان

هیو جکمن رو دیدی؟؟؟

از اونم بدتر
پاسخ:اره دیگه همینه نصفو نیمم متواری شده خخخخخ


رضا
ساعت23:31---6 مرداد 1392
نترس، برخورد فیزیکی نداریم!

اونم با دخترا

جاش جریمه میشی

جریمه:

یه تست شخصیت شناسی بذار!!!

قرار بود یه تست هم بذاری که بفهمیم مغروریم یا نه؟

چی شد پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روانشاسی مثلا!!!

آقا اگه مقدور بود جریا این اسم (اخم الدوله) رو هم بگو!!!!!!!!!!

اسم قحط بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اخم الدوله چون :من ادم عبوس واخمویی هستم ..زودجوش نیستم.. تستاروهم چشم..میذارم


الهه... نمكدون
ساعت14:31---31 تير 1392
آقا رضا از اخمو دلخور نباش گويا خواب آلود بوده مطلبت رو خونده و جواب داده
پاسخ:الان دفاع کردی ازمن دیگه؟خخخخ باشه


.
ساعت13:31---29 تير 1392
می سپارم به نسیم ، بوسه از جنس بلور / دل من تنگ تو باز ، باد در حال عبور

بوی چشمان تو را میرساند به مشام / می دهد آرامش ، به دل نا آرام . . .



رضا
ساعت12:58---29 تير 1392
باباشون همیشه چه جوری نمیمونه؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا حواست بود چی گفتی!!!

دمت گرم دیگه

کدوم نوع اخلاق؟

جدی کنجکاو شدم

البته اگه واقعا روانشناسی سرت میشه!!!!!!

.

(بینم ، یه وقت به این یکی وبلاگم یر نزنی ، جیزه)
پاسخ:اخرش یه روز پامیشی میایی منو یه دل سیرکتک میزنی ومیری ..من میدونم


الهه... نمكدون
ساعت16:25---27 تير 1392
اگه مجردي پس چرا ابروهاتو برداشتي؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:فک نمیکردن یه ادم نکته سنج مچشونو بگیره وگرنه میذاشتن


گرگ باران دیده
ساعت0:59---27 تير 1392
21 سالمون شد و کسی بهمون نگفت:





بابا







خخخ







(توله های من دیگه چی بشن؟؟؟ خدا میدونه)
پاسخ:باباشون که همیشه اینطور نمیمونه..این نوع اخلاق مربوط به جوانیه و یه سری دگرگونی های درونی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: